Utlysing for personell til fallviltnemnd i Lesja kommune 2026-2030

Kommunen har ansvar for å organisere og administrere fallviltarbeid. Personell i fallviltnemnda vert kontakta for 5 år om gangen. Neste periode er for 2026 til 2030.

Dagens fallviltnemnd består i dag av 5 personar, tal fallviltoppdrag har blitt redusert. Ein ynskjer derfor å reduser tal personar i fallviltnemnda for å ha færre personar som heller har oftare oppdrag. Dette for å oppretthalde god kvalitet på førar og hund.

Lesja kommune vil prioritere å fortsette med personar som allereie er del av fallviltnemnda.

Dei som vert vald skal utføre ettersøk, avliving og ivaretaking av dødt vilt. Fallviltgruppa skal dekke heile Lesja kommune med ein 24 timars døgnberedskap alle dagar.

Lesja kommune søker personar med følgande kvalifikasjonar:

  • Busett i Lesja kommune eller i straks nærleik av kommunen.
  • Registrert i jegerregisteret, og avleggar og består årleg skyteprøve for storvilt.
  • Kompetanse innan jakt, ettersøk og slakting.
  • Disponerer eigen jaktrifle med kaliber godkjend for storviltjakt.
  • Disponerer eigen bil.
  • Arbeidssituasjon som tillet fleksibilitet med utrykking.

Kommunen vil legge vekt på om søkar har kurs og erfaring med offentleg fallviltarbeid, er godkjend ettersøksekvipasjar med hund og søkars eignaheit.

Søknadsfrist er satt til 1.januar 2026.

Søknad rettast til: postmottak@lesja.kommune.no eller Lesja kommune; Postboks 53, 2671 Lesja.

Om det er spørsmål knytt til utlysing kan det rettast til saksbehandlar som er ansvarleg for fallviltnemnda i Lesja kommune.

Kontakt

Sigurd Alme
Plan- og miljørådgiver/Leder forvaltning, vikar
Mobil 917 84 800